19 Ağustos 2012 Pazar

En iddialı msn sözleri


//---Huzur bana uğramadığı her gün için özür dilemeli...

//--- Aşk kırıntısıyla doymaktansa
tek başıma aç kalırım bu hayatta.
paylaşacak bir şey artık yoksa bir erkekle bir kadın arasında

//---Kimi Ne göre Kralım ! , Kimine göre Kolpayım. Para pul sizin olsun; ben adamına göre adamım.

//--- Ben sigaranın bağımlısı değilim. Sigara içerken düşündüğümün tiryakisiyim...

//---Bu dünyada 3 kişi kalmışım. Sen, Ben Ve silahım..
//--- Demişler ki Türkçe Rap Batı Cartel'den sonra kimse Rap Yapmamış. Demişler ki Apak uyuya kalmış. Kimse 5 Karış Rap Yapmamış...

//---Aşk bir kumar ise ya ben masaya kalbimi koydum yada Hayatımı kaybettim...
//---Hayatta her gördüğüne güvenme. Aklından çıkarma ki beyaz gülün bile gölgesinin ne renk oldugunu biliyorsun. Anladın sen onu ;)
//---Sevda" diye bir kuş gönlüme konmuş, meğer gecikmiş bir sevda bizi bekliyormuş!!!

//---Güzel yüzlü olmak elimizde değil ama.. Gülen yüzlü olmak elimizde..

//---AğLaMaYı BiLmEyEn GözLeR;;SeVmEyİdE BiLmEzLeR........

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder